Zwroty i reklamacje
1. Sklep internetowy WWW.BYJOANNKA.PL akceptuje zwroty zakupionych towarów.
2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupującemu przysługuję prawo zwrotu zakupionych towarów.
Aby termin został zachowany, konieczne jest odesłanie produktu przed upływem terminu 14 dni.
3. Zwrot kosztów transakcji, realizowany jest w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
4. W celu dokonania zwrotu zakupionych towarów, bądź złożenia reklamacji, należy uzupełnić formularz zwrotu/formularz reklamacyjny i wysłać wraz z towarem w stanie nienaruszonym – z kompletem metek oraz w oryginalnym opakowaniu na adres:
BY JOANNKA BUTIK JOANNA WYCIŚLIK
ul. Juliusza Słowackiego 4a/24
41-800 Zabrze
ul. Juliusza Słowackiego 4a/24
41-800 Zabrze
5. Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów będzie skutkował odesłaniem towaru do Nadawcy na jego koszt.
6. W przypadku stwierdzenia przez Kupującego: uszkodzenia przesyłki, ubytku przesyłki, należy w ciągu 7 dni poinformować o tym fakcie Sprzedawcę. Umożliwi to Sprzedającemu dochodzenia roszczeń ze strony Przewoźnika.
7. Przy wysyłce paczki za pośrednictwem Poczty Polskiej prosimy o zachowanie dokumentu potwierdzającego nadanie takiej przesyłki.
Sklep nie akceptuje zwrotów bez tego dokumentu – dotyczy to między innymi przesyłek nierejestrowanych. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych jako listów – prosimy nadawać przesyłki tylko i wyłącznie przez kurierów.
8. Nie odbieramy przesyłek wysyłanych do paczkomatu, gdyż nie mamy obowiązku odbierać takich przesyłek.
9. Kupujący ponosi odpowiedzialność za obniżenie wartości zakupionego wcześniej towaru, będącego następstwem korzystania z niego w sposób wykraczający po za wymagany do stwierdzenia cech i funkcjonalności towaru.
10. Koszty zwrotu zakupionych towarów obciążają w pełni Kupującego.
11. Sprzedający nie akceptuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.
12. Opakowanie towarów zwracanych powinno być odpowiednie do bezpiecznego i bezinwazyjnego transportu.
Prosimy, aby zwracane do nas towary były zapakowane w oryginalne pudełka, wraz z kompletem metek.
13. Wszelkie ślady zabrudzeń, bądź użytkowania towarów będą skutkować negatywną decyzją na temat przyjmowego zwrotu towarów.
14. W przypadku gdy Kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, zwrot środków będzie pomniejszony odpowiednio o koszty wysyłki paczki.
15. W przypadku zasadnej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony bądź wymieniony na taki sam produkt wolny od wad. Jeśli powyższe będzie niemożliwe, koszt zostanie zwrócony na rzecz Kupującego.